Hadith for today #1


klik utk lbh jelas :)

7 comments:

  1. Hari ni zwan terima satu ujian yang besar.. mula2 tu mmg geram dengan ujian ni tp bila difikir fikirkan balik, mesti ada hikmah di sebalik ujian nii.. HUHU

    ReplyDelete
  2. terima kasih han untuk perkongsian nih..:)

    ReplyDelete
  3. hehe... betul.. bukan senang nak masuk syurga

    p/s : kata hadith..tp tu ayat al-quran..

    ReplyDelete
  4. lagi diuji..lagi Dia soh dekat dgn DIa..
    subhanallah..sygnye Dia dengan kite =)

    ReplyDelete
  5. Zwan: ya setiap yg berlaku ada hikmah nya..

    PB: sama2 kak..:)

    aiman: heheh sebenar nya tadi nk letak hadis je tapi ni pun ok jugak :) jadi masuk kn jela..:)

    ReplyDelete
  6. haha, pelik da tadi. ayat al-quran tapi tajuk hadis.

    nice sharing btw XD

    ReplyDelete

"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."
-Hassan Al Basri-

budi bahasa lambang peribadi