Minal Aidzin wal Faidzin..















Mohon maaf atas lisan yg tak terjaga…. 
Janji yang terabaikan…. 
Hati yang berprasangka & Sikap yang pernah menyakitkan…. 
Dan juga...
Minta ampun dan maaf andainya aku ini… 
Terkasar bahasa dalam bicara 
Tersilap bicara semasa bersama 
Termarah yang tak kena tempatnya 
Tertanya tak tentu hala.. 
Tersasul yang tak sengaja 
Terpukul kat mana-mana 
Terpekik kuat di telinga 
Terhantuk terketuk di kepala 
Terpinjam terambil harta & benda 
Termoody tak semena-mena ,
Terumpat bila ada cerita, 
Teremail benda yang tak sepatutnya kau terima 
Termacam-macam yang kena-mengena.. ,, 
Di hari yang mulia sepuluh jari ku hulurkan semua, 
Memohon kemaafan atas segala dosa yang ada 
Kerana aku masih bernama manusia 
Pastinya tak lepas membuat dosa 
Semoga dimaafkan, 
Salam Aidil Fitri Maaf zahir & Batin...



*tahun ni beraya dekat rumah tokwan..^_^v
p/s: kad raya yg atas tu boleh ambik..ambik tau paksa ni..hahah

35 comments:

  1. salam aidilfitri, maaf zahir dan batin..

    p/s: nak duet raya..

    nota kaki: alamak.ade lagu raya lar!! hehe

    ReplyDelete
  2. naik ikut p rumah tok wannnnnnn :)

    ReplyDelete
  3. slamat hari raya , nak duet ;p

    ReplyDelete
  4. wah raya dekt rumah tok wan.. best tu..hehe

    ReplyDelete
  5. salam aidilfitri Han. maaf zahir batin dari kak liza

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya maaf zahir batin. hati2 balik kampung. ^^

    ReplyDelete
  7. Selamat hari raya, maaf zahir dan batin dari kakkoii juga ^^

    ReplyDelete
  8. Selamat hari raya..

    dah tengok blum kad raya sha versi digital? =)

    ReplyDelete
  9. han! selamat beraya ye! ampun maaf zahir dan batin :)

    ReplyDelete
  10. selamat hari raya..

    p/s : Mau duet rye boley??

    ReplyDelete
  11. awal lagi nih
    hehe
    selamat hari raya
    mohon maaf ye kalo ada tersalah tulis
    dan terima kasih banyak banyak
    :)

    ReplyDelete
  12. salam aidilfitri gak... gary pun nak mohon maap segala silap dan salah selama ni.. huhu~..

    ReplyDelete
  13. azat: buat entri awal sbb lepas ni kompem tak boleh buat entri klau dh smpai kg..huhu

    ReplyDelete
  14. selamat hari raya =)

    maaf lama tak datang

    ReplyDelete
  15. keroro : slmat hari raya jugak..
    xpe fhm :)

    ReplyDelete
  16. slmt hari raye maaf zahir batin :))

    ReplyDelete
  17. selamat hari raya~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^^

    ReplyDelete
  18. selamat hari raya han! hehe :D

    ReplyDelete
  19. waaaa
    siap wat ucapan aye ye cek han!
    camat ari raye juge =]

    ReplyDelete
  20. slamat ari gayo.. maaf aku jugak.. haha..be frend k..

    ReplyDelete
  21. selamat hari taya , maaf zahir jep , haha

    ReplyDelete
  22. Sissss!

    Selamat Hari Raya T^T

    Wuwuwuwu, maafkn semua salah kte tau :)

    ReplyDelete
  23. selamat raye hannn.











    tangan gua gatal gatal. cane ni?

    ReplyDelete
  24. selamat hari raya dr saya bro..hati2 masa memandu tu

    ReplyDelete

"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."
-Hassan Al Basri-

budi bahasa lambang peribadi