hmm....apakah...



Eh....stop berblog boleh tak......


update:


dekat entri ni..

15 comments:

  1. aiyaaaaaakkkkk!
    janganla..huuuu
    awat cek han?

    ReplyDelete
  2. nak tanya balik..jgn stop boleh tak?

    ReplyDelete
  3. haih kenapa la manusia ni ada sifat dendam

    ReplyDelete
  4. Sis, abaikan je minah/mamat genyah tu.
    They just someone yg suka jatuhkn org lain.

    Sabar ok ;)

    ReplyDelete
  5. haha, abaikan jek. keroro selalu kena. XD

    ReplyDelete
  6. ish pasai pa jdi lagu ni lak dah...buat bodo jer bro..jgn d layan

    ReplyDelete
  7. pdlikan je anon tuh.. dia dgki la tuh,,

    ReplyDelete
  8. suruh anonymous komen macam tu kat blog aku la. :p

    ReplyDelete

"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."
-Hassan Al Basri-

budi bahasa lambang peribadi