Memang blog aku lucah sebab aku kan scandal blogspot


Sedar tak sedar dah habis pun bulan 9..
so dekat aku nak tayang sikit ape yang pakcik nuffnang buat selama sebulan aku gune die...




kata kunci untuk minggu ni...
Klik gambar untuk lbh jelas

 kata kunci minggu2 lepas..
klik gambar utk lbh jelas


dekat bawah ni kerja pakcik blogspot....
tapak rujukan untuk bulan september....Try usha sape masuk list..huhu..

Thanks eh pakcik nuffnang & pakcik blogspot sebab buat kerja denga jaya nya...


* bosan la..keluar kejap..

15 comments:

  1. haha,,,bkn sng nak dpt tu..jadi skandal blogspot

    ReplyDelete
  2. hahaha.. tak penah jumpa keyword nih.. ngeri hooo.....


    http://bulatmata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. tapak rujukan untuk bulan september tu kan.. nama blog shera ade lah.. haha..

    ReplyDelete
  4. kau ada skandal tak ajak aku, haha

    ReplyDelete
  5. scandal? blogspot pun bleh scandal ek?

    MOHD NASER.com

    ReplyDelete
  6. hahaha..samalah, mmg akn keluar bnda merapu je.. haih nuffnang..

    ReplyDelete
  7. hahah,,,kaya dol blogspot,,,pangkat dato

    ReplyDelete
  8. haha...keyword pelik2 tu biasa la..haha~

    ReplyDelete
  9. hahhaha
    gile ah han
    hehehe
    dasat gak keyword ni
    adeh
    uuu
    ada name ku disitu
    awwww ~

    ReplyDelete
  10. lu try tgk gua punya search keyword.. lagi lucah.. kesian kat gua.. padahal blog gua tak de pon semua tu.. hehehe!~

    ReplyDelete

"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."
-Hassan Al Basri-

budi bahasa lambang peribadi