Bila? Entah la...


 merenung kembali blog yang dah hidup segan mati tak mahu ni entah apa yang aku nak merepek kan kali ni pun aku tak tau..
boleh pulak macam tu jadi nya..*ketawa besar*
Owh ye tadi dekat facebook ada sorang kawan ni tegur nak jual barang-barang dia rasa nya...
dan sememang nya memang aku tak minat dengan benda-benda 'gegirl' macam tu nak buat macam mana kawan layan kan jela...
sembang punya sembang promote punya promote last-last aku kata..

"sori la aku sebenaq nya memang tak minat..hang ni macam tak tau pulak aku macam mana..heheh"

"Ceh..pelik hang ni ingat kan dah berubah still macam dulu buat berbuih mulut aku dok promote pung-pang pung-pang..hahahah..Ni hang bila nak jadi perempuan betoi ni..still pakai 'sneakers' bila nak pakai 'heels' ?"

dan aku..erkk???
paham dah apa yang nak disampai kan dengan kosa kata 'sneakers' dan 'heels' tu..

dia cuma gelak dan mintak berlalu nak p promote kat orang lain pulak kata nya...

bila nak jadi perempuan betoi?
Emm..tengok la macam mana..
adik dengan mak pun selalu utara kan soalan macam tu dekat aku..

senyum je yang mampu..

*minat kita lain-lain..


5 comments:

  1. Yg penting tk sampai nk buat pembedahan tukar jantina kan..

    ReplyDelete
  2. hahahaa .sama lah kita .tapi sejak aku habis form5 , aku mencuba jadi perempuan ayu . malangnya member2 lama tetap panggil aku 'khunsa' . this is so sad beb T.T

    ReplyDelete

"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."
-Hassan Al Basri-

budi bahasa lambang peribadi